Har du brug for at klage?

Hos BOLIG·NET er vi klar til at gå langt for at gøre vores kunder glade – både private, boligforeninger og erhvervskunder.

Du må derfor meget gerne skrive til os, hvis du har haft en dårlig oplevelse med vores service eller et af vores produkter.

Du kan sende din klage til:

BOLIG·NET A/S
Roholmsvej 8
2620 Albertslund

For at vi kan hjælpe dig og finde den bedste løsning, har vi brug for at vide:

Hvis du har bilag, der understøtter din sag, kan du også vedlægge dem.

Sådan behandler vi din klage

Vi ved, at der er en årsag til, at du sender din klage, og derfor gør vi os altid umage for at få den behandlet hurtigst muligt.

Medmindre din sag er kompliceret, kan du forvente at få svar inden 5 hverdage.

Her kan du se, hvordan forløbet er:

1

Vi modtager din klage

2

Du får en bekræftelse via e-mail

3

Vi kontakter dig, hvis nødvendigt

4

Vi behandler sagen i løbet af 5 hverdage

5

Du får svar via e-mail eller brev

Hvis du er utilfreds med svaret

Når din klage er færdigbehandlet hos os i BOLIG·NET, får du en e-mail eller et brev med en afgørelse.

Hvis du er uenig i den eller har spørgsmål, så er du naturligvis velkommen til at kontakte os direkte for at høre nærmere.

Du kan også kontakte Teleankenævnet.

De behandler tvister mellem forbrugere og teleselskaber i sager om abonnementer på teletjenester.