Oplever du internet problemer i dag?

Livet er for kort til svagt wifi signal, bøvlede routeropsætninger og andre frustrerende internet problemer.

Det mener vi hos BOLIG·NET – og vi er ret sikre på, at vores kunder er enige.

Derfor har vi samlet en masse gode råd til, hvad du kan gøre for at komme online igen, hvis du oplever internet problemer.

Du finder dem alle her på siden.

Untitled-1

Læs i BOLIGNETs FAQ

Virker din trådløse forbindelse ikke? Døjer du med ustabilt wifi? Eller er dit internet langsommere end du regnede med?  En internetforbindelse kan drille, men ofte er løsningen simpel.  I vores FAQ finder du svar på de oftest stillede spørgsmål om internet, routere, e-mails, opsætning og meget andet.

Se aktuel driftsstatus

Har du ingen internetforbindelse, kan det skyldes en fejl i dit lokalområde, og ikke nødvendigvis dit udstyr.
Tjek derfor altid din driftsstatus, inden du begynder at indstille udstyret.
Som kunde hos BOLIGNET kan du se driftsstatus på vores hjemmeside, og i vores app, kan du se for dit lokalområde.

Læs i vores vejledninger

Er du i tvivl om, hvordan du opsætter en router, fikser et svagt wifi signal eller får styr på ustabilt wifi, så er hjælpen her.
Vores vejledninger guider dig, og gør det nemt og hurtigt at komme online igen.
De er gratis, og der er en til hver af de mest almindelige problemer du kan opleve med et internet abonnement.

Kontakt kundeservice

Driller problemet lige lovlig meget, kan du kontakte kundeservice. De er rare, tålmodige og så ved de alt om internet. De kan sagtens hjælpe dig – og intet problem er for stort eller småt. Haster det, kan du fange dem i chatten eller ringe på tlf. 70 27 70 67.
Hvis ikke, kan du skrive til kundeservice@bolignet.dk.

Hent BOLIGNETs app

Er du kunde hos BOLIGNET kan du hente vores app, og se den aktuelle driftsstatus fra dit nærområde.

Appen er gratis, og den findes både til iOS- og Android-telefoner.

Når du har den, kan du også få overblik over dit abonnement, se din faktura, ændre betalingskort og meget mere.